El Caspian

Nu är namnet klart, El Caspian får det bli!
Igår när jag åkte upp på lunchen och skulle ta in dem, upptäckte jag att  lillen blivit trampad. Klantmorsan hade klivit på honom och han hade fått ett 3 cm långt skrapsår som blödde, precis på kronranden. Så det blev sårvård under tvång, inte helt lätt, kan jag säga. Som tur är så är han helt ohalt och har heller inte svullnat upp. Tvång var det också när jagh skulle sätta på grimman för första gången, bara för att upptäcka att den var alldeles för stor och kasade ner på halsen.
Så nu måste jag få tag på en mindre grimma, men får fortsätta öva med den jag har, tills jag fått tag på en passande.

Var och tittade på lite hoppträning igår också och hämtade lite inspiration. Det är dags att sätta igång Zinnia efter helgen, då har hon vilat i 3v.

Fler bilder på underverket.





Kommentarer
Postat av: Annso

Han är otroligt fin! Hoppas han läker snabbt o fint på kronranden:)

2009-06-28 @ 20:58:47
URL: http://anziii.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, visst är han! :-)

Såret har läkt fint.

2009-06-29 @ 08:30:36
Postat av: Therre

Gud vilken underbaring!

Och så fint då med fyra strumpor, kommer bli värsta snyggingen när han är stor sen :)

2009-06-29 @ 21:49:12
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0