Häst-spa!

Igår lyxade jag till det med storrengöring för Cherry. För ovanlighetens skull så verkade hon faktiskt njuta av att bli schamponerad & kliade tom tillbaks när jag skrubbade manen. Det var en välbehövlig storrengöring och hon blänkte så fint i solen efteråt.

Zinnia har helt plötsligt förälskat sig i den nya fjordingen i hagen brevid och blev tom istadig när jag skulle ta in damerna. Lustigt! Hittills har ju Cherry varit hennes bästis nr 1, men ser tom hon ut att ligga i lä!

Vi har även testkört övervakningskameran och konstaterat att vi kommer få en bra överblick över hela boxen, i färg tom. Kameran har även nattseende. Verkligen super! Så på midsommarafton blir det sill och nubbe i en husvagn utanför stallet, haha. Skämt å sido så satt det en vit droppe mjölk på ena spenen imorse, men eftersom vädret blivit dåligt misstänke jag ändå att det tar några dagar till, innan det är dags att vaka.


Tjocksmockan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0