Tapir i stallet?

Red på banan igår och jobbade mycket på volt. Jobbet med att hon ska bli 'snabbare' och att hon ska flytta undan för skänkel fortsätter. Märker också att hon ej går fram ordentligt för skänkel och att hon fortfarande är oliksidig, men det är bara att gnata vidare med detta grundläggande jobb. 

Har (äntligen!) fått en plats för Anna Björkman på tisdag, ska bli jättekul och nyttigt. Undrar bara hur jag ska orka sitta ner i traven, jag måste nämligen säga att jag slarvat mycket med det under sommaren, så jag har nog inga magmuskler kvar...

 I går fick jag henne iallfall mer 'mellan hand och skänkel' än vad jag känt på ganska länge. Kul!

Pussade lite på kelgrisen Caspiano efteråt. Försökte lära honom att äta morötter, skivade i minimala bitar, men precis som när vi försökte med ett (surt) äpple så blir han lite frustrerad och skrapade med frambenen istället. Smakar konstigt? ha ha
Kliade på nya favoritstället vid bogen och det var så skönt så hans redan långa överläpp belv helt enormt lång och var tvungen att fråga de andra istallet om han verkligen var en häst och ingen tapir?
Han har nu nästan fällt av all fölpäls, har bara lite kvar på ryggen och så förstås i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0