Gummistövlarna på...

Det duggade när jag kom till stallet igår kväll och efter att ha tagit in hästarna, bytt täcken, mockat till mina, gjort maten, fyllt på vatten, borstat och sadlat, ja då öste det ner. La på ett täcke och promenerade iväg till ridhuset. Z undrade nog vad vi gjorde ut i detta busvädret. Dumt nog satte jag på dressyrtränset med lädertyglarna, men i positiv anda tänkte jag att då får jag träna på att rida med hala lädertyglar :-)

Vi var helt själva i ridhuset (ingen annan som vågade sig ut ;-)  ) och jag började skritta serpentiner för att ställa igenom sidorna ordentligt och red lite övergångar och sedan lite linjer liknande LC-programmet.
Slutligen red jag igenom LC-programmet ett par gånger. Skulle verkligen behöva rida igenom det mer innan tävling, men det får gå som det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0