Long time no seen

I söndags hade vi programridning inför premiären i div 3. Det är inte klokt vad fort tiden går! När man anmäler till tävling tycker man att man har sååå god tid på sig att trimma och komma i tävlingsform och så vips är det mindre än en vecka kvar till start! Gulp!
Programridningen gick sådär, det var mycket nyttigt att träna på att rida programmet, men vi hade lixom inte alla bitar på plats när vi började. Galopperade tex inte speciellt mkt innan vi började, bara för att spara på orken.
Med tanke på veckans uppladdning, eller rättare sagt brist på uppladdning (jag har varit sjuk och Zinnia har i stort sett vilat hela veckan) så var det väl inte direkt katastrof, men 55 % när vi red först rundan LC:2 är inte godkänt vare sig ur mitt perspektiv eller TR:s. Till andra varvet hostade vi upp oss till 63 %, egentligen bara för att jag då kunde planera vägarna bättre. Anki gav mig några bra tips angående halterna och ställningen i vänster varv. Så nu har jag mindre än en vecka på mig att trimma till de här bitarna!

Charlotte och Dompan var också på plats och de ser riktigt samspelta ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0