Resume av hästveckan

Denna veckan...

...sa jag hej då till mina tillfälliga extragäster i Knutsbolstallet och önskar dem lycka till i sitt nya stall.

...hade vi styrelsemöte, trevligt som vanligt med mycket skvaller och hästsnack, men såklart även matnyttigheter i klubben.
Vi ska försöka ordna en dressyrclinic!
Tanken är att ta hit en riktig 'höjdare', jag vill inte avslöja för mycket, men namn som Peter Markne och Patrik Kittel dök upp :-O :-) 

...var jag och hälsade på och kollade in Ankis nya häst. Fin häst som säkert kommer bli RIKTIGT maffig!

...har jag varit och lämnat sto på seminstation. Hon ska betäckas med Warsteiner, så nu håller vi tummarna för att det tar sig.

...och såklart har jag varit ute och skríttat Z, både upsuttet och vid hand. (Det gäller att hålla igång dö-köttet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0