'Hästledigt'

Igår var jag hästledig! Dvs jag hade lyxen att få mockat, höet gjort och hästen utskrittad (finns nog nget sånt ord,
men :-) ). Konstigt nog var jag ändå istallet 2 gånger :-O
Hade först morgonjouren och sedan var jag tvungen att åka ut en ny vända, eftersom Caspians mat var på upphällningen.
Är det inte konstigt att man lixom inte kan hålla sig borta?

Fick även veta att Niklas-träningen på torsdag blivit inställd eftersom det var för få som kunde vara med. Jag får helt enkelt försöka att hoppa lite själv istället!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hade jag haft bil som klarade av att dra hästen på vintern så hade jag kunnat hänga med och hoppa lite, går ju inte att hoppa hos oss är ju så litet och ute vill jag inte hoppa nu!

2010-12-28 @ 10:31:13
URL: http://kajsaflorello.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, du får komma och bära hinder istället :-)

2010-12-31 @ 13:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0