Ingen ridning...

... har det blivit denna vecka. Men som vanligt är det stalljourer, mockning och fixa mat & fylla vatten. Har även hjälpt Emilia och Anjou från backen. Måste säga att det är lättare att sitta på ryggen än att instruera från marken! När man sitter på ryggen så sker ju endel saker med näst intill automatik och det är inte alltid så lätt att förklara hur man gör.

Har blivit tillfrågad om ytterligare ett styrelseuppdrag, smickrande, men även om jag är lockad att tacka ja, så har jag bett om lite betänketid. Bra gjort av mig, som annars har en tendens att kasta mig in i saker o ting o utan att tänka efter.

Har även så gott som bestämt mig för att lämna ut Cherry på foder...Kan bli så att det blir till nån här i Karlskoga. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Anna i Norrköping

Hellu!!



Jag håller ju INTE tummarna för att det blir någon i Karlskogatrakten... Hör av Dig om Du vill ha tel.nr. till mina referenser... Jag är fortfarnade intresserad! Ha det gott

Anna i Norrköping!!

2010-02-25 @ 11:45:07
Postat av: kajsa

hej....



efter april så kanske jag skulle kunna ta henne på foder om du är intresserad av de.... tycker hon är så mysig.... och de är så kul att rida på en häst som påminner om min!!!

2010-02-25 @ 12:03:01
Postat av: Anonym

Inget är bestämt angående Cherry ännu, huvudsaken för mig är att hon kommer till ett garanterat bra hem.



2010-02-26 @ 10:48:07
Postat av: Anna i Norrköping

Jag skojade bara lite när jag skrev så där... Jag förstår ju att du vill att hästen ska få det så bra som möjligt!!! Så skulle jag självklart också känna=)

Men som sagt jag är jätte intresserad av henne och vill jätte gärna träffa henne... Vi får höras

MVH Anna i Norrköping

2010-02-27 @ 20:04:15
Postat av: Linda

Anna: Ja, det förstår jag :-) Ingen fara!

2010-03-01 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0