Skrev jag...

...vargavinter häromdagen? För i såfall hade jag rätt! Minus 25 visade termometern på i går kväll och i morse. Brr!

Emilia och jga red ut på Anjou och Estrello runt 14-snåret. Solen sken och ca 10 minusgrader, underlaget var perfekt, inte ett dugg halt för Anjou som bara äre skodd fram. Vi travade på i friskt tempo och stackars Emilia höll på att förfrysa öronen, men hästarnma var nöjda i allfall! Anjou hade vilat 3 dagar, men ändå inget bus. Duktiga lilla häst!

Sen åkte jag till Knutsbol-stallet och tog in alla hästar & gav em hö. Mockade, fixade mat och packade hösäckar och borstade och sadlade och skrittade iväg till ridhhuset. De 10 min det tar att skritta till ridhsuet fick räcka som uteritt för dagen. Såg fram emot ett 'varmt' eller iallfall isolerat ridhus. Helt själva var vi också. Travade igång och... Zinnia var ojämn...igen!!! Märktes inte så mycket på rakt spår, men däremot i hörnpasseringarna.

Jag blir galen!!!! När ska vi komma igång? Suck, fy!

För exakt ett år sedan var vi igång och hopptränade för fullt. Känns ganska avlägset just nu. DEPP!

http://www.youtube.com/watch?v=ti3yMu31QI4&feature=channel 

Kommentarer
Postat av: kajsa

hej.



Vad kostar de att träna för niklas? och vet du om de finns plats kvar i hans grupp?

2010-02-22 @ 15:11:29
Postat av: Linda

Det kostar 250kr + 60 kr i ridhusavgift.

2010-02-23 @ 10:11:44
Postat av: kajsa

okej då vet jag.... funderar på om man ska vara med någon gång om de finns plats alltså... vem kontaktar man om man vill vara med?

2010-02-23 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0