Back in business

Jippi! I kväll efter att ha varit i stallet kan jag konstatera att Z går riktigt bra! Såg faktiskt ren ut i skritten. Underbart! Det är några dagar kvar av butta-kuren men efter det är det dags att sätta igång igen.

Var som sagt i Skara och tittade på unghästar igår, nu var det inte jag själv som skulle provrida, utan jag var bara med som sällskap. Ändå blir man nästan sugen på att skaffa en till :-) Å andra sidan är det MYCKET jobb med unghästar och jag har ju faktiskt Caspian på återväxt. Nej, hästar har jag så det räcker o blir över :-)))

Kommentarer
Postat av: Anki

Kul att höra att hon är bättre!!

2010-07-27 @ 08:40:50
Postat av: Linda

Ja, det ska bli så kul att sätta igång igen!

2010-07-27 @ 13:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0