Kontraster

Kontraster till glamouren i Falsterbo:

-På hemvägen från Falsterbo gjorde vi ett pit-stop i Ullared, vi bodde på B&Breakfast och trängdes med white trash. Jag vet inte om man fyndar, eftersom en hel del onödiga grejer får följa med hem.

-Dagen efter hemkomst lassade vi in 3 ytterligare hölass (3 lass avverkades innan Falsterbo-tripp). Det var varmt, men med många hjälpsamma som hjälpte till (och en och annan ohjälpsam som fått plötsliga & mystiska krämpor) var det avklarat på några timmar.

-Lokal dressyr i Knutsbol. KRT arrangerade och vi hade fulla klasser och termometern visade 30 grader :-O
MYCKET varierad nivå på ekipagen, jag är inte domare så jag kan skriva vad jag egentligen tycker ;-)
En och annan fin men också några sämre. Men nånstans ska man ju börja och det var 2 x LC.
Vi hade STORA problem med underlaget som blev halt efter vattning, men efter åtskilliga extrainsatta pauser för att gräva, fixa och kratta och harva så bev det helt ok.
De startande verkade ganska nöjda ändå och som vanligt stod funktionärerna i kö för att hjälpa till.Det mesta är annars verkligen otroligt välordnat med startlistor ute i god tid, snabb resultatrapportering etc. Sånt gillar jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0