Inte som jag tänkt mig...

Morgon fodring igår och sedan insläpp på eftermiddagen. Plockade in Z och Piggen och gick för att hämta Cherry som inte var ensam kvar eftersom Marimba stod i hagen brevid, dessvärre måste hon ha känt sig ensam, för när jag kom upp på krönet av backen mot hagen kom hon dundrande i full galopp! Jäkla häst som dragit ut IGEN! TUR`att vi släpper ihop dem imorgon!!!
Så som extrapunkt på schemat blev det att laga hagtråden. Suck.

Inte blev ridningen vad jag tänkt mig heller. Jag tänkte att eftersom Niklas-träningen var inställd v.10 (det är väl vecka 10?) så skulle det vara fritt fram att rida i ridhuset. På med dressyrsadel och skydd och så knatade jag iväg. Väl framme vid ridhuset var det fullt av transporter utanför (!?). Jag måste alltså vara helt i osynk med dessa hoppträningar. Undrar om jag har plats kvar? Hoppade upp och skrittade upp till vägen och vände. Zinnia tyckte iallfall att detta var mycket mer spännande än att rida i ridhus, så hon skrittade på som bara den och fick ju röra på sig lite iallfall.
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Tråkigt när det inte blir ridning som planerat =(

2010-03-12 @ 10:27:31
URL: http://dammangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0