Skandinavium

Årets Skandinavium-helg är avklarad. Trevligt som vanligt med fiiint hotell, bra mat, bra shopping, inte så mycket trängsel (?) och såklart fina hästar och ritter.
Zoer hade en fin häst e.Farmer i 1.45 och även Chicago Z var fin i 1.45.
Många fina i WC med, såklart.

Shoppade lite lagom och hade säkert kunnat shoppa mer om jag hade orkat att 'dammsuga' alla försäljningställen lite bättre (Sambon tyckte antagligen att jag kollade överallt).
Resan hem var inte kul dock: det spö-snöade (!) Hur kan det komma mer snö nu?! Trodde efter helgens plusgrader, att det nu skulle vara töväder tom april!

Men nej, minus 12 på termometern när jag vaknade kl 06:00 i morse och for till stallet för utsläpp och fodring av hästar.
Min bra trend håller i sig: mockade och gjorde även maten.
När jag kom hem fick jag jag en glad överaskning! Vår snälla plagare hade plogat även vår väg! Super!


Planen var att hämta Cherry i måndags, men pga snöovädret ställde vi in och åker senare i veckan/helgen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0