Äntligen på väg till Markebäck!

När ni läser detta håller jag på att packa som bäst och är snart påväg till... Markebäck. Wii! Jag rider mitt första pass i helgen kl 17.30, men det är minst lika roligt att kolla när klubbkamraterna tränar, så det gäller att vara på plats i god tid!



Det är tredje året i rad Karlskoga Ryttarteam anordnar en 2-dagars träningshelg på Markebäck i Askersund och jag ser verkligen fram emot det. I år är det Anna Aneheim som är tränare och det ska bli riktigt skoj att rida för henne, en mycket duktig tjej som själv är mycket framgångsrik på dressyrbanorna.

Efter att ha kollat in några bloggar så inser jag att det kommer finnas en massa välmatchade ekipage därnere :-) Som en ev mina kloka hästvänninor en gång sa: 'När jag var liten så lekte jag med Barbie, men nu leker jag med hästar'
Det ligger enhel del i det!

Har även märkt att dressyrmänniskor nog är snäppet värre än hoppfolk? Eller har jag fel?

Hoppas kunna bjuda på endel fina bilder från helgen eftersom jag vet att vet att några duktiga tjejer med kamera kommer att finnas på plats :-)

Linn Ingvarsson på Brave Heart var ett välmatchat ekipage förra året (www.dressyrmupparna.se)


Susanne Ryden och Dompan var läckra i orange outfit.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0