Lite shopping

Lite shopping har jag hunnit med!

Ett par CRW ridbyxor.
Jag är ju inte överdrivet förtjust i Hööks produkter och är lite tveksam till kvaliten, men dessa var sköna och materialet stretchigt, så jag provar!




Elitbrodd. Ett inte fullt så roligt inköp, men en väl värd investering. För en gångs skull lyckades jag även pricka vintervädret genom att sko med snösulor och 4 st broddhål redan förra veckan!



En annan väl värd investering är detta MONSTER till snöslunga! Jag har under helgen roat mig med att 'slunga' hela stallplanen och gångarna ut till hagen och det är ju skönt när det är gjort.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har köpt en jävla monster snö slunga. Som två killar på lagret fick sätta ihop och lyfta in i transporten;-)

2011-12-13 @ 15:55:33
Postat av: Linda

Ha ha, ja du har rätt: Det ÄR ett monster!

2011-12-14 @ 09:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0