Lyxhelg i Göteborg

I fredags styrde vi kosan mot Göteborg. Vi mellanlandade hos en släkting i Sollebrunn ganska sent på fredagskvällen och på lördag fm bar det vidare mot Göteborg och Hilton Riverton.

På rummet på 7:e våningen, med utsikt över älven, stod en flaska skumpa och väntade :-)





Den hällde vi i oss innan vi tog satte på oss morgonrockar och begav oss ner till relaxen där vi låg i bubbelpoolen nån timme. Sen tillbaks upp på rummet för att klä om till 3-rättermiddag i skybaren eller sky-restaurangen ska man kanske säga :-)
Mätta o belåtna (maten var sagolik) bäddade vi ner oss på hotellrummet igen och givetvis kollade vi på lite hästhoppning :-))



På söndagen var det dags för 'the real thing': Skandinavium och hästmässan. Jag tyckte det var ganska urplockat och letade lite efter ridbyxor. MH´s visade sig tyvärr vara fel modell för mig, då jag vill ha lågt skurna.

Annars tittade vi en del på transport, fastnade lite för Thule Royal som dessutom hade ett ganska bra mässeerbjudande. Ja, vi få se :-)



Annars shoppade jag lite smågrejor bara: vit fleecetröja (jättepraktiskt att ha i stallet, ha ha), grimskaft x 2, strumpor och blå fleece lindor.
Sammanfattningsvis var året helg i Göteborg toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0