Dressyrtävlingskoll

För första gången i år har jag kikat in i Tävlingsdatabasen för att titta på tävlingar. Spännande!
Det är såklart enhel del bitar som borde vara på plats innan tävlingstart, men jag är en sån där person som nästan måste vara anmäld till en tävling för att verkligen ta mig i kragen och rida ordentligt. Annars rider jag mest omkring och tycker att det känns ganska okej :-)

Givetvis är det dressyr jag kollar på (jag har verkligen blivit en dressyrkärring) ha ha. Skämt åsido, så får hoppningen vänta lite, känns nästan som jag glömt bort hur man gör! Men vad det lider kommer jag nog gärna vilja ut på någon hopptävling också, men det blir som sagt längre fram.

Karlskoga ridklubb har en lokal dressyr den 5 mars där det kanske kan vara aktuellt att rida en LB:2 annars blir det nog
Gyttorps ridklubb den 12 mars, de har LC-klasser och där har vi fått våra (enda) placeringar :-) .

Ser att det verkar finnas massor av lokala dressyrtävlingar att åka på. Bara att träna på alltså :-)

Kommentarer
Postat av: Anki

Kul!! Jag åker till botorp med P, rider nog bara LA, Lilah får nog vänta några månader ;)

2011-01-24 @ 06:58:26
Postat av: Linda

Vad kul! Bra att ha något att träna inför!

2011-01-26 @ 18:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0