Stallpyssel

Häromdagen blev det en skritt-tur ut (Det blev en kort tur eftersom Z halkade och vi fick vända hemmåt trots 4 brodd    :-O) 

Har även pysslat rent allmänt i stallet. Sambon fick laga lite grepar som gjort sitt och även hänga upp ytterligare vattenhinkar i mina hästars boxar. Mina hästar får ha två vattenhinkar så att jag ej behöver vara beroende av att andra personer ska fylla (eller inte fylla) på vattnet.

I söndags var det årsmöte för Karlskoga Ryttarteam i Österviks byalagstuga i Knutsbol. Det var många som kom och vi lottade ut ett täcke, 2 schabrak, ett par lindor och ett par strumpor. Kul! (Även om inte JAG vann nått ;-)  )
Klubbens ekonomi är god och roliga aktiviteter står på agendan inför 2011.

Kommer ävrn vara lite hästskötare till Cherry under några veckor.

Cherry sommaren -09.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0