Flughuvor

Jag rensade lite i miona gömmor och hittade en massa flughuvor som jag knappt använt :-D
Anledningen är en bitsk 2-åring com inte riktigt kan låta huvorna vara i fred.

Definitivt inte en egen och knappt nån annans, men eftersom Zinnia har fått skav av sin mjuka (!) grimma och flyweil, så ska jag prova igen. Håll tummarna för att det funkar och om det inte gör det, så har jag ett gäng på lager :-D

Dart Vader-huvan för att skydda vita nosar



Catago-huva


Jacson


En till Catago-huva

Kommentarer
Postat av: Kina

Flughuvor - de nya schabraken! :D

Grattis till framgångarna på dressyrbanan! Tänk att du skulle bli dressyrtant! Nu är det bara att ge sig ut på FT igen, det är ju som upplagt för success! :-)

Kram

2011-07-20 @ 10:31:18
URL: http://kina-valasen.blogspot.com
Postat av: Linda

Nähe, schabrak är mycket roligare än flughuvor :-D



Dressyrtant ja, åldern tar ut sin rätt vet du, men det vore superskoj att starta nån ft!

2011-07-20 @ 13:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0