Lite oinspirerad...

Nu när jag inte har några träningar elelr tävlingar inplanerade har jag blivit lite oinspirerad och Z har fått några extra vilodagar.
Häromdagen stack vi ut en tur i skogen iallfall och hade tur som slapp rergnet :-)

Igår var vi även nere och hälsade på Caspian och Flurre. De hade det hur bra som helst. Vi hittade dem längst upp i hagen under ett par stora granar. Där har de skydd både från solen, ev. oväder och insekter. Fast det var ganska soligt när vi var där, så var det inte speciellt mycket inseketr. Skönt, för det har jag oroat mig lite över.

Vi sprejjade insektsmedel och smörjde småsår och kollade så att de hade det bra. Caspian hde som tur var, kvar sin grimma och flyweil på, Flurre däremot, hade tappat sin. Lycka till att leta reda på den ;-)

Om man tittar riktigt noga, så kan man se en häst bland allt gräs :-D
 

Flurre


Caspian och Flurre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0