Tävlingspriser

Som jag nämt tidigare hade Odensbackens ridklubb väldigt fina priser på sii resp klass.n lokal dressyrtävling i söndags.
Pristagarna fick välja från ett prisbord och i varje klass fanns två (!) schabrak, dvs både 1:an och 2:an norpade åt sig dessa i resp. klass.

Som 5:e pristagare i LC fick jag fyra fleecelindor och i LB:1 nån typ av liniment som ska blandas ut i vatten.
Måste ha fått hjärnsläpp där i LB:1 förresten!
Där fanns nämligen en stor hink med en massa gottigheter i, som morötter och knäckebröd, och det hade ju passat ganska bra som belöning till duktiga Z, men nej, matte slet åt sig liniment istället?! Jaja, jag får helt enkelt lätta mitt samvete genom att köpa hem lite av Zinnias favoritgodis :-)

Liniment och fleecelinor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0