Bommen är fixad!

Jag har nu äntligen tagit mig för och bytt till ett vidare koppjärn i min dressyrsadel. Nu har jag alltså bytt från det näst vidaste till det vidaste järnet, ett vitt.
Jag tycker helt klart att sadeln ligger bättre nu.

Nästa projekt är att göra något åt hoppsadeln, som inte heller ligger som den ska, utan nog är lite för trång.
Jag har en Prestige (Versailles) och det innebär att man kan värma om och ändra bomvidd på bommen. Nu återstår det bara att ta reda på VAR jag kan få sadel och hgästrygg kollad och så jag vet vilken storlek jag behöver ha?
Sharpman? Färjestad?


Kommentarer
Postat av: Andrea

Vi hade ju Sharpman uppe i måndags. Synd att du inte kom då, de var jätteproffsiga. Jag skulle rekommendera att du åker dit. Annars kommer de tillbaka i augusti för en återkoll så då kan du ju vara med.

2011-06-15 @ 22:54:03
Postat av: Linda

Ja, tyvärr segade jag i det längsta och kunde ej bestämma mig för att var med eller ej, ha ha. Typiskt mig! Men augusti låter ju helt klart intressant! Hör gärna av dig när ni bestämt datum.

2011-06-16 @ 10:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0