Lugn måndag

Vår vana trogen så tog Zinnia och jag oss en promenad, vilket vi stort sett alltid gör dagen efter tävling och träning. Vi hade tur dessutom, och spöregandet upphörde och solen tittade fram istället.

Caspian fick komma in och äta lite kraftfoder plus hö. Det är inte så mycket bete kvar i hagen de går i för tillfället och det märks snabbt på Caspisn som har ett större underhållsbehov än de vuxna hästarna.
Zinnia, Piggen och Marimba är fortfrande tjocka :-)
Det är även nyttigt för lilleman att träna på att stå inne själv en stund.
 
Före det pysslade jag lite i stallet, plockade rätt på lite tävlingsgrejer, mockade och förberedde lite inför dagens tur till Hammarö, Karlstad och träningen för Anna Danielsson. Det var snart 1½ år sedan jag tränade för henne sist :-O så det ska bli riktigt spännande! Det brukar vara en riktig vitamininjektion och jag hoppas på detsamma även denna gång.

Tack förresten för alla gratulationer till vår placering. Det värmer :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0