Sömntutor?

Eftersom det vankas hoppträning i kväll fick Caspian och Zinnia sova inne för första gången på 1½ vecka!

Zinnia har faktiskt varit förvånansvärt pigg trots betet och ska jag vara ärlig, så har jag faktiskt inte märkt nån skillnad mot när hon sover inne permanet, så att säga. Jag tänkte ändå att det kunde vara skönt för henne att få sova inne inför träningen och hon ska även få sova inne 1-2 nätter innan tävlingen.
Den ständige följeslagaren Caspuan, får såklart göra som Zinnia och sova inne han med med.

Imorse när jag kom till stallet vid 6:30 var de lika pigga och glada som vanligt. Hade halvt som halvt förväntat mig två sömniga hästar som låg ner i sina boxar, men icke. Det styrker teorin om att de faktiskt har det hur bra som helst ute :-)

 

Kommentarer
Postat av: Anki

Skönt att dom verkar trivas ute, bra tajming att ha dom inne nu när det dåliga vädret kom ;)

2011-06-17 @ 10:42:55
URL: http://ankialmlof.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0