Ingen tävling!

Fick mail från tävlingsledningen i Filipstad i fredags och jag har blev 'bortlottad' från söndagens tävling. Typiskt!
Jag var sen att anmäla mig och då lagmedlemmar har förtur och de som anmält sig efter mig, hör till den kategorin, så blev jag alltså struken.
Funderade först på att kolla om det fanns möjlighet att byta klass, men eftersom LB:1 ska gå i deras ridtält 18x36 och då det programmet innehåller mycket skritt så struntade jag i det. Känns lite trist, men har iallfall Markebäck och sen div 3 att se fram emot. För att se det positiva i det hela, så innebär det ju även att vi kan trimma lite ytterligare inför året tävlingsdebut :-)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0