Vaccination & Cherry-funderingar

I fredags kom veterinären på besök och det var dags för vaccination. Jag tror inte det tog ens 5 min innan både Z och C var vaccinerade och ingen av dem reagerade det minsta. Så smidigt och så smidig veterinär!
Därför blev det bara en skrittur ut på Z, ville inte att hon skulle vila helt dagen efter träning.

Har börjat fundera på vad jag ska göra med Cherry. Betäcka? ? Sälja som avelsto? Triangelmärka? Funderingarna är många... Det vore faktiskt kul att ta ytterligare föl, och hon är lätt att få dräktig och fölade hur smidigt som helst och är en bra mamma. Skulle faktiskt även kunna tänka mig att låna ut henne till någon som vill ta föl. Ja vi får se vad som händer!

El Cheerio f.99 Chess-Electro-Maraton





Kommentarer
Postat av: kajsa

jag vill ta föl efter henne... vill ha en blandning mellan caspian och flurre!!!!

2011-03-20 @ 12:21:52
URL: http://kajsaflorello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0