Inget lag :-O



Kollade igenom startlistorna inför helgens tävling och insåg att det tyvärr inte blir något lag för KRT på söndag :-/
Jag var den enda KRT-ryttaren som var anmäld?!

Jaja, inte för att vi hade så mycket med tätstriden att göra precis, men det är som sagt kul att tävla i lag och har man anmält ett lag så tycker jag liksom att man ska fullfölja? Givetvis kan man ha skadad häst och få förhinder som man inte kan rå över och då är det inte mycket att göra år.

Konstigt att det alltid är flera som är intresserade av att rida när man diskuterar lag i början av säsongen, men när det väl kommer till kritan, så är det svårt att få ihop ryttare! Synd!




Kommentarer
Postat av: Märi

Trodde lagryttarna va klara inför 2:a och 3:e omgången ? Trist att vi inte får vara med sista omgången...

2011-05-25 @ 18:28:48
URL: http://mariboman.blogg.se/
Postat av: Anki

Detta är anledning till att jag INTE vill vara lagledare... Trist men det känns som om allt runtomkring tävlingarna är det roliga med lag, träffar, träningar mm. själva tävlingarna känns som det minst viktiga, hihi!

2011-05-26 @ 08:12:17
URL: http://ankialmlof.wordpress.com
Postat av: Linda

Jag trodde också laget var klart :-) så det blev lite snopet.

Men vi får ta ny tag och jag kan hålla med om att själva tävlingarna inte är det viktigaste (även om det alltid är kul när man är ett 'gäng' som åker och tävlar.

2011-05-26 @ 09:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0