Jogging

Jag börjar få lite rutin i nya stallet, även om jag tror det är bra att ¨så att säga 'bo in sig' lite för att känna på vad som kommer att fungera.
Hur som helst så hade jag trevligt sällskap under torsdagskvällen, av en av mina blivande hyresgäster.

Red sedan en stund på ridbanan och Zinnia var riktigt taggad :-) Hon verkar verkligen trivas bättre utomhus än inomhus och busade genom att skaka på huvudet (mer än så blir det inte). Nu hade hon ju dessutom skrittat ut och vilat dagarna innan, så lite överskott verkade hon allt ha samlat på sig, för det var riktig stuns i traven.
Joggade bara lite lätt i 15-20 min, det blir ju en helt nnan ridning när man får så här mycket energi, men det är som sagt bara positivt och jag hoppas det håller i sig!

Stallet
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0