Fullt stall!

Trots att jag inte har annonserat efter inackorderingar har folk hört av sig och vill flytta in i MITT stall.
Det är jättekul och det roligaste är att det är så BRA människor som kommer flytta med mig!

Vi kommer att bli ett härligt gäng och jag gissar att det blir mycket fika :-)

Nu ska jag bara ta mig i kragen och beställa hem foder och strö och fix andra stallredskap som kommer behövas, tex skottkärror, grepar, krattor, sopar etc tec

Stallet på 200kvm framifrån


Invändigt


Sadelkamare och fikarum


Kommentarer
Postat av: Amalia Josbo

Såå kul =)

2011-10-15 @ 20:30:11
Postat av: Cissi

Hej!



Kul för dig och din lilla familj!!

Lycka till med allt!!! Kommer att bli toppen för dig!



//Cissi

2011-10-20 @ 13:36:42
Postat av: Anonym

grattis! fick höra härom dagen att ni köpt gård! :D

2011-11-04 @ 09:33:57
URL: http://evelinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0