Gården

Igår blev det äntligen klart! Vi har köpt en gård!

Detta är en av anledningarna till att jag inte kommit upp på hästryggen. Banker, mäklare och försäkringar osv har tagit mycket tid och därför har jag hittills prioriterat bort ridningen.
Men nu är det äntligen klart och kontrakt skrivit, så någon gång under hösten kommer både vi själva och Caspian och Zinnia att flytta.
Det känns helt overkligt faktiskt men såklart väldigt kul!

Så igår firade jag med en tur på hästryggen. Zinnia och jag skrittade ut i sällskap med Kajsa och Flurre. 
Och hör och häpna:  Zinnia hade inga som helst problem att hålla jämna steg med Flurre! Jag tror aldrig att hon skrittat så fort. Antagligen tyckte hon att det var superkul att komma ut igen och med sällskap, ha ha, gulliga häst.


Kommentarer
Postat av: Elinor

Åh...vad kul, skulle oxå vilja köpa en egen gård:)Kan du inte lägga ut lite bilder på gården. Kram elinor

2011-09-27 @ 11:44:07
Postat av: Märi

Va roligt för er !!! :D Vart ligger den ? Blev ju jätte nyfiken ;)

2011-09-27 @ 13:16:46
URL: http://mariboman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är som sagt overkligt, att äntligen få sitt eget ställe! Bilder kommer!

2011-09-28 @ 09:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0