Laserbehandling

I går blev de två hästarna som är mest besvärade av mugg laserbehandlade. Det ska bli intressant att se hur snabbt denna behandling hjälper. jag är väldigt lite insatt, men av det lilla jag sett/hört så tror jag mycket på denna typ av behandling.  Ökad blodcirkulation kan ju aldrig vara fel vid läkprocessen, tänker jag.

Ikväll är det dags för ny behandling och då ska jag försöka vara med och kolla lite ytterligare.
Det är Lillette Hallberg som har påbörjat utbildning på laser, så om nån är intresserad av att prova, så kan ni kontakta henne. 

För övrigt hans det med ett skrittpass på 20-30 min på banan som var frusen. Jag kan gissa att Z kommer vara pigg och glad på torsdag när hon får 'fast' ridhusunderlag under fötterna ;-)


Kommentarer
Postat av: kajsa

hej vad kostar de om lillette skall komma ut och göra en laser behandling?



mvh kajsa

2012-01-11 @ 19:06:05
URL: http://kajsaflorello.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet faktiskt inte vad hon tar, men kan kolla med henne! //Linda

2012-01-13 @ 20:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0