Shoppinglista

Jag blev helt kääär i dessa fleecetröjor från Spooks, och kommer med säkerhet att införskaffa en!











Dressyrträns, efter att ha tävlat i brunt hopptäns hela 2011, så är det verkligen på tiden att införskaffa ett svart dressyrträns. Hööks har några fina, men jag vill helst ha mässinspännen...






Bakbenskydd för att komplettera frambensydden. Är dock lite osäkra på dessa, då de har lite 'barreringseffekt'. Egentligen gillade jag den tidigare modellen av eskadron bätter...


Kommentarer
Postat av: Andréa

Men du kan ju fortfarande köpa den gamla modellen baksskydd.. Då kan ju Caspian få låna när han ska börja sin karriär!

2012-01-05 @ 20:28:11
Postat av: Linda

Ja, det får nog bli de 'gamla' skydden istället, då slipper jag problemet med 'teknikskydd'. //LJ

2012-01-09 @ 10:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0